• 2022-11-22
Blog Images

Na to pytanie szukała odpowiedzi na dzisiejszej lekcji matematyki klasa IVb, pracując metodą nauczanie odwrócone. Uczniowie byli super przygotowani. Bezbłędnie poradzili sobie z ułożeniem rozsypanki, pracowali na heksach oraz rewelacyjnie rozwiązywali zadania w Matlandii. Podobnie jak na wcześniejsze zajęciach, do tej lekcji uczniowie przygotowali się sami w domu, oglądając krótkie filmiki, pracując z notatką oraz rozwiązując quizy https://wordwall.net/pl/resource/667570/historia/cyfry-rzymskie potem https://wordwall.net/pl/resource/13684892/matematyka/cyfry-rzymskie a na sam koniec https://wordwall.net/pl/resource/2596174/matematyka/po%c5%82%c4%85cz-znaki Na dzisiejszej lekcji dzieci wystawiły sobie ocenę: super, bo im się super pracowało tą metodą na lekcji matematyki. Jednogłośnie zagłosowali, że takich lekcji chcą więcej.

opracowanie i zdjęcia: H. Rembowska